Date de contact:
- Adresa: Piața Eroilor nr. 1A
- Email: office@asscploiesti.ro
- Telefon: 0244/511 137 interior 113
Programul de lucru cu publicul (pe perioada stării de alertă)
- Marti: 09:00 – 14:00
- Joi: 09:00 – 13:00
Program cu publicul:
- Luni: 08:30 – 12:00
- Marți: 12:00 – 16:30
- Miercuri: 08:30 – 12:00
- Joi: 12:00 – 18:30
- Vineri: 08:00 – 12:00
Legislație:
- Legea nr.544/2001 – privind liberul acces la informațiile de interes public;
- Ordonanța Guvernului nr.27/2002 – privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor;
- Alte acte normative emise la nivel local – dispoziții ale primarului.
Atribuții și competențe
- Primește și înregistrează (electronic și în registrele special constituite) corespondenta adresata instituției și o prezintă directorului general/directorului general adjunct pentru repartizare și soluționare;
- Transmite corespondenta repartizată către compartimentele/serviciile de specialitate, pe bază de semnătură;
- Asigură expedierea zilnică a corespondenței adresate altor instituții, persoane fizice sau juridice;
- Organizează evidența documentelor primite, întocmite și transmise la nivelul instituției.